fredag den 24. juni 2011

Trods at min musik smag er bred og jeg kan lide meget forskelligt musik, er denne normalt ikke en sang jeg ville sætte på. MEN i dag har virkelig været en stor tude dag, først faldt der nogle tårer til billedshowet på skolen og efter stod tudet jeg ca. kl 5 da jeg var igang med at rydde op og jeg gik og tænkte tilbage på alle de gamle minder med klassen og årgangen mens jeg hørte sange vi typisk har hørt igennem årene i vores klasse. Senere på aften faldt jeg fuldstændig sammen igen, denne gang fik jeg min mor til at græde wow det lyder sært men vi fik en god snak ud af det og fald til ro igen. Fandt så Forrest Gump (en af de bedste film ever made) på fjerneren og der stor tudet jeg igen... jamen dog...
Men som min mutter siger ' let it out ' og ' det er befriende at kunne græde i timevis nogle gange' ....

Ingen kommentarer: