tirsdag den 5. juli 2011

Det kan godt være at jeg ikke har været på roskilde og jeg har gået glip af en masse ting! Men lad mig side det sammen her so f***ing what, jeg har haft det fantastisk i hvert fald hvis jeg selv skulle bedømme det! Telt tur, stranden, stille og rolige pige aftner, holdt fest, bål aftner, shoppet, rollet på rolleskøjter, hoppet & løber over togskinner fordi hellerup station var oversvømmet, ungdomsskolen brændte, utallige rotter flyde rundt i kloakvand pga. oversvømmelse og været ude og spise.... Ja jeg kan godt sige at mine dage indtil nu har været fantastiske! Nu må vi j se hvad resten af ferien kan bringe mig!
- I undre jer sikkert over hvorfor jeg stadig ikke er kommet afsted til England.. Well om i så gør eller ikke gør så vil jeg lige fortælle jeg hvorfor jeg stadig sidder hjemme i dk og har det fantastisk! Well for det første skulle min "eks veninde" ikke med alligevel så det var kun mig og min daddy, men eftersom at min far skal til Uganda på fr(forretningsrejse) så kan han ikke leje en bil og køre mig hjem til min engelske familie. Ingen havde mulighed for at hente mig i lufthaven da de arbejder = jeg er stadig ikke kommet afsted.... Men underligt nok, syntes jeg det er helt ok for lige nu har jeg det awesome her hjemme i dk!

Ingen kommentarer: