søndag den 17. juli 2011

Jeg har det godt, jeg har det skørt, jeg har det forvirrende og jeg har det som om jeg lige har givet slip på noget og føler mig fri....

SÅ nu er alt pakket helt ned, tøjet er lagt klar til i morgen, mit kamre oplader, overføre musik til min ipod og har snakket med min bedste veninde og min rigtige gode veninde i telefon her til aften, så nu er jeg fuldkommen klar til at stå op kl. 5 i morgen og flyve afsted til England, hvor vi skal vente i 4 timer og videre til Grækenland!

Var ude igår der var nærmest ingen, alle kendte ikke alle men det var faktisk utroligt hyggeligt og stemningen var god og der blev snakket! Line sov hjemme hos mig hvilket var hylende morsomt, da der skete de mest komiske ting, jeg kunne dog ikke lade vær med at græde at hun skulle gå! Hun er lige kommet hjem fra en uges ferie og nu skal jeg selv afsted i 2 jaaaamen fedt... Nå men søde læsere, jeg vil smutte da der ikke er lang tid til at jeg skal op! Hav det godt så længe.

Btw. Ved ikke om jeg må tage min com med, ved ikke engang om der er internet. Men ligger billeder ind når jeg er kommet hjem, hvis ikke før!

Ingen kommentarer: