søndag den 10. juli 2011

Min bedste veninde og jeg!














Line tog afsted til Jylland her tidligere i dag, hvilket jeg syntes er lidt æv!
Vi har dog ikke været bedsteveninder længe, men pludselig virkede det som om at vi bare sådan var blevet bedste veninder! Vi kan fortælle hinanden ALT, hjælper til hvis noget står i vejen, kan grine af skørheder og være mussestille uden det bliver akavet!
Vi har bogstavligtalt brugt nærmest HVER EVIG ENESTE DAG sammen i sommerferien indtil videre. For en time siden fortalte min mor mig, at jeg rejser på torsdag eller fredag, jamen feeeedt Line kommer hjem på freaking LØRDAG! LIGE en dag efter jeg er taget afsted... Har lige snakket med hende på telefon, hvor vi begge begyndte at græde... Tøser tjaaa nok en smule men hvafanden det betyder vel bare at vi har det fantastisk sammen!

Btw. fik jeg mit ønske opfyldt, med at sove hele dagen i dag! JEPS jeg sov fra kl. lidt i 2 til kvart over 5 ca.
Keder mig nu virkelig utroligt meget, har trip humor har dog ingen at trippe på da jeg sidder og loner inde på mit værelse.... Kan dufte popcorn fra naboen og vil nu gå på jagt i vores egen fryser efter noget ben & jerrys, hvor efter jeg vil sætte en film på! GOOOD NAT!

Ingen kommentarer: