fredag den 15. juli 2011

Trods af at jeg savner mine søskende utroligt meget & min bedste veninde sidder i Jylland lige nu...Har jeg det freaking fantastisk, jeg har det bogstavlig talt virkelig godt for tiden! Jeg smiler en masse, ranser min hud, løber, spiser sundt, høre godt musik og er samme med nogle der betyder en en hel for mig! Dog har denne uge været stille, men den har været ganske ok! Jeg har grillet, spillet tennis, spist god mad hos mormor og haft sleep overes - HYGGELIGT!
I morgen overvejer jeg enten at holde noget chill-hygge ligende eller tage ned til søen, men da jeg ikke helt ved hvordan vejret ender med at blive er jeg lidt usikker på hvad mine planer er. Regner med at være sammen med line og evt. ditte på søndag også ellers afsted på ferie (til corfu - Grækenland) hvilket jeg håber på bliver lækkert og at jeg kan få noget mere farve på min ellers halv blege krop. Vi skal tidligt afsted også videre til england hvor vi skal vente i lufthaven i 4 HELE timer også lander vi i corfu ca. kl 22-23. Senere kommer ditte over for at se nogle film og hygge og evt. tager vi ud i aften, hvis vejret ændre sig til noget bedre! Men jeg skal pakke færdigt og nå at hvile mig inden hun kommer så det må være alt for nu!

Ingen kommentarer: