fredag den 8. juli 2011

Var ude igår til SENT, men det var en virkelig hyggelig aften. Startede med at være sammen med Line hvor vi efterfølgende valgte at tage hen til de andre, hvilket var top sjovt VIRKELIG, vi fik grint, snakket lært nye at kende (elsker når folk er åbne nok til at snakke med folk man ikke kender og at man kan se de ikke spiller smarte eller prøver på noget de ikke er) Nå men vi fulgtes med drengene et andet sted hen hvor vi sad drak nogle øl og lavede nogle top underlige men underholdene lege! På vej hjem stoppede vi lige ved furesøen hvor vi mødtes med 3 søde piger, hvor vi sad og snakkede og hyggede os GOD SLUTNING på natten. Lige nu ligger jeg i min seng og orker ikke rejse mig, da jeg ved at jeg vil have det som om 30 elefanter har trådt på mit hoved og være så sindsygt svimmel JEPS TØMMERMÆND. Mit største ønske lige nu ville nok være at der var bring out McD muuuums!

Ingen kommentarer: