lørdag den 2. juli 2011

Vender op og ned på alt


Trods kaos og at folk løb ud på gangen og pige skænderrier, var det en kanon aften igår hjemme hos mig til min "Chill-druk" aften (Hvis man kan kalde det det.) Er faldet for den sødeste fyr, en gammel flamme som nu har slået gnister i mig igen (Romantisk- tjaaa måske eller ikke, for der er på ingen måde at noget mellem os ville lade sig gøre SÅ det må jeg komme over)...
anyway en af dem som jeg skulle havde været i England med, forlod aften igår og var ikke i det bedste humor (aner ikke rigtig hvorfor) men noget var sket og det er stadig et stort spørgsmåls tegn for mig men tjaa hun vil ikke med til England, svare ikke hendes telefon og er sur og ked af det.... Tjaaa sikke noget?!
I dag skal jeg vel rydde lidt op efter i går også tror jeg at jeg tager til lyngby og besøger en ven, men nu må vi jo se....

Humor: Trist, forelsket, forvirret.
Sang: L.o.C momentet

Ingen kommentarer: