onsdag den 29. juni 2011

Skøn sød sommer sang!



Amanda Kommer her hjem om en times tid, hvor efter vi lige chiller lidt her hjemme også cykler videre ud hvor vi har planer om at tilbringe vores aften. I morgens tidligt står vi tidligt op og sørger for at vi har alt klart til når vi skal rejse, men inden da tager vi på stranden (hvis det IKKE regner, som de ellers snakker om at det desværre vil gøre..) Efter det tager vi hjem og vender og henter vores tasker hvor efter vi sætter kursen mod lufthaven og videre til England, hvor vi skal bo hos min engelske familie og det sidste stykke tid hos mine søskende i London (SHOPPING!) ... Nå men jeg poser mit outfit i morgen og skriver lidt om min pakke liste og hvad jeg har taget med. Jeps vi ses dudes hav e skøn aften og nyd det fantastiske danske sommer aften vejr!

Ingen kommentarer: