tirsdag den 28. juni 2011

sommerferie indtil nu...

Mandag d. 27:
I går vågnede jeg først halv sent og regnede med at slappe af og ligge i sengen det meste af dagen. Men da jeg kiggede ud og gå hvor fantastisk vejret var tog mig og Amanda indtil Byen og cyklede lidt rundt og holdte pause for at bade ved islands brygge. Efter at havde bedt nogle tøser på vores alder, om at skrue deres musik ned bare en lille smule så vi også kunne høre vores efter musik (de syntes nok det var sjovt at vise hvor højt deres musik kunne spille eller syntes det var top sjovt at irritere.)
Cyklede vi til fisketovet hvor vi købte noget mad og spise udenfor i det dejlige vejr! - Hyggeligt!
Om aften havde jeg som sagt, sagt ja til at "sove" i telt og hvilket viste sig at være meget hyggeligt...
Der om aften sad/løb rundt/ snakkede/ sang/ lavede bå 15 unge mennesker og havde det sindsygt hyggeligt!
Ved en 1 tiden tog de sidste hjem, og der blev 5 af os tilbage...
Jeg brugte det meste at natten inde i teltet dog uden af få sovet overhoved, om morgen høre jeg så en råbe 'lad os tegne dem der sover i hoved' efter det blev jeg ikke liggende længe i teltet. Vi lagde dog os alle til at sove ved en 6 tiden og vågnede så ved at mike råber' alle sammen seriøst i skal lige vågne dette er vigtigt' hvor efter han fortæller at en mand havde prikket ham i hoved og at en hund havde slikket ham i hoved for at få ham til at vågne for at sige 'hey i skal lige få husket at samle glasskårrende op... Hvor efter DRENGENE gik ud for at rydde op... Nå forfanden.
I dag d.28:har jeg spist frokost på min mors arbejde, fatter ikke hvorfor når jeg er så pisse træt men det var meget hyggeligt.
Faldt dog i søvn hen over skrivebordet på hendes arbejde, hvor efter jeg blev vist til 'hvile rummet' hvor jeg så fik sovet et par timer AKAVET! ... Ligesiden vi kom hjem har jeg kun været vågen for at spise aftensmad NÅ men jeg vil sætte en film på og spise noget guff og sove videre! see you!

(mega overdrevet kedeligt indlæg, men jeg ville da alligevel lige dele dette med jer)

Ingen kommentarer: